Tarieven & Facturatie

De tandartstarieven worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Wij zetten ons dagelijks met veel plezier in om u van de best mogelijke tandheelkundige zorg te voorzien. Om ervoor te zorgen dat wij hier zo veel mogelijk tijd aan kunnen besteden, hebben we de facturatie uitbesteed aan Infomedics. Zij versturen en innen namens ons de nota’s. Indien uw e-mailadres en 06-nummer bij ons bekend zijn, ontvangt u de factuur per e-mail. Deze kunt u eenvoudig betalen via iDEAL.

Klachtenregeling

In onze praktijk doen we er alles aan om u een zo goed mogelijke tandheelkundige behandeling aan te bieden. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent.
Ondanks dat, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over uw behandeling of de manier waarop wij u hebben geïnformeerd. Als u een aangelegenheid heeft over de gang van zaken binnen de praktijk dan vinden wij het belangrijk dat u die met ons bespreekt, zodat wij samen met u een gepaste oplossing kunnen vinden. U kunt telefonisch contact met ons opnemen of ons een e-mail sturen. Wij bespreken uw opmerking intern met de verantwoordelijke betrokkenen en nemen zo snel mogelijk weer contact met u op.

Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de ANT klachtenregeling waar onze praktijk is aangesloten. De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisatie voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ) aan iedere zorgverlener stelt. De organisatie kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Voor meer informatie kunt u de website van ANT bezoeken. Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), 0900 20 25 012 (0,90 p.m.)