Klacht of compliment?

Tevreden? of juist niet? Wij gaan graag met u in gesprek!

De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. U kunt een opmerking naar ons sturen via balie@tandarts-kloosterveen.nl  Indien gewenst, dan nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.

KNMT-klachtenservice
Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten

Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren.