Tarieven & Facturatie

De tandartstarieven worden jaarlijks vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa).

Wij zetten ons dagelijks met veel plezier in om u van de best mogelijke tandheelkundige zorg te voorzien. Om ervoor te zorgen dat wij hier zo veel mogelijk tijd aan kunnen besteden, hebben we de facturatie uitbesteed aan Payt. Zij versturen en innen namens ons de nota’s. Indien uw e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u de factuur per e-mail. Deze kunt u eenvoudig betalen via iDEAL. Ook kunt u onze factuur direct na uw behandeling contant of per pin betalen, u krijgt dan uw betaalde factuur op papier mee.

Tevreden? of juist niet?

Wij gaan graag met u in gesprek

De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. U kunt een opmerking naar ons sturen via balie@tandarts-kloosterveen.nl  Indien gewenst, dan nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.

KNMT-klachtenservice
Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten

Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl  Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren.